Stallet today

Hej! förlåt för dålig updatering, men har varit fullt upp idag!
först åkte vi ner till stallet vid 20 över 10, mockade och fixade. Hämtade hästarna, och jag skulle rida Lukett i padocken.
Mitt i traven fick jag dunderont i magen, magknip. kändes som knivar, och fick så ont att jag fick svårt att andas, men tog en galopp, kort, sen klarade jag inte mer. Då hade Jennie redan galopperat mycket med Ludde, så hon tog Lukett i galopp då också, och jag satte mig på en pall och höll i Ludde.
Sen iaf så gick det över liite när vi skrittade ut i skogen, jag red på Ludde då.
Skrittade en långritt i skogarna vid stallet, mysigt!
kom hem sen ca halv 2, då åt jag hos Jennie! (tack, asgott!)
sen bakade vi kladdkaka, och sen stack vi ner till stallet igen. red en tur i skogen och på vägarna igen, gick dunderbra!

nu ska jag äta glass och mysa med mamma som var väääldigt länge sen!
och imorgon blir det upp i tid, ska vara i stallet till 8. uteritt igen, men lite paddock innan :)

godnatt, sov gott! <3

/ Emmie

Kommentarer
Postat av: Märta

Cool bild! :)

2012-06-16 @ 20:34:17
URL: http://salaryttarnaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0