probleeeem

alltså, jag har ett problem!
 
jag har ju varit väldigt dålig med bloggningen på sistonde!
ändå har jag haft sjukt bra med tid osv, så jag har ju verkligen ingenting att skylla på!
vet ni vad jag gör istället?
 
jag läser ANDRAS bloggar!
är BEROENDE av att läsa bloggar!
läser 1 och samma blogg 10 gånger på 2 min?!?
och tillslut har jag ingen blogg jag kan läsa längre, för på 5 min har jag läst dem bloggar jag tycker är bäst, så då sitter jag & dötråkar och väntar på att dem ska updatera mer!
 
alltså, vet själv att jag är beroende, och att jag egentligen borde satsa mer på våran blogg, men haha!
 
aja, så jag tänkte fråga er om ni kunde länka era bloggar? så har jag några nya att läsa när jag läst alla andra! haha :D
 
JAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0