lite om dagen för Emmie Strandberg :)

idag fick båda ponnysarna vila. '
Jennie åkte ju till skinnarcupen imorse, och jag har faktiskt inte mått prima ballerina idag, magont hela natten så somnade vid 4 imorse...
alltså, känns inte som magsjuka, utan det svider, och bubblar jätte mycket i magen, illamående som kommer & går.. är rädd för att det ska vara magkatarren som kommer och spökar.. har ju varit lite stressat osv.. 
Marie frågade mig nu ikväll om jag skulle med ner och rida Lukett, hon skulle rida Owe och Julia med, så tänkte först hänga med..men hade inte ätit & magonten försvann inte.
istället åt jag lite pizza som pappa stack och köpte, kanske inte världens bästa mat när man har ont i magen, men var så jäkla gott alltså!
mös med pappa och några av syskonen dem som var hemma, sen gick jag & pappa en promenad runt gärdet. Var så himla skönt, bara pappa och dotter, snacka om allt mellan himmel & jord, medan man går vid världens finaste by enligt mig ♥
mamma är i västerås på cityfestivalen tillsammans med en av hennes klasskamrat, så hon kommer väl hem inatt tror jag.
imorgon vet jag inte vad som händer? hoppas på att jag mår bra, och att jag hinner umgås med min mamma lite innan hon åker till jobbet och jobbar natt, kommer hem på lördag kväll sover hemma 1 natt, åker till jobbet på söndag morgon och jobbar natt till måndag. usch, vill ha mamma hemma . ♥ aja, tur iaf att det inte var som förut, ingenting fungerade..
 
nej, nu ska jag fortsätta tråka runt på datorn, sen kolla lite glee också! 
ha det bra, ska göra lite tidsinställda till imorgon också, just for you 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0