gårdagen + dagen!

hej på er finfina läsare!
 
igår var jag med Elsa! vi stack ner till stallet vid 12 ungefär, och fixade iordning Lukett.
Hoppade upp och skrittade igång henne ca 5 min. tog tyglarna och gjorde lite övningar, skänkelvikningar osv!
sen började jag trava, ökade & minskade, kände på en gång att hon var pigg!
men var bara roligt, så efter bara ca 7 min galopera jag. galoperade på stora mittvolten ett tag, blandade mellan att sitta ner i sadeln & stå i lätt sits, och när jag suttit i lätt sitts ett tag & satte mig igen gasade hon på SJUKT mycket, haha!
men iaf, efter galopper i ca 7 min i båda varven började jag "hoppa" ett litet mini kryss som stog på mitten av ridbanan. för tänkte öva lite på att byta galopp över "hindret". Gick suveräänt!! såå bra!
höjde liiite till sen räckte det eftersom att vi hoppade för några dagar sen.
 
Ludde reds utav Sofie :)
 
idag tävlar dem DM!!! LYCKA TILL, OCH HOPPAS PÅ ATT NI HAR RIKTIGT ROLIGT OCH KOMMER RIKTIGT BRA TILL!! :D
 
idag iaf, ska jag vara med Elsa, och vi hade tänkt att fota varandra ute idag i sommarklänningar osv, men vädret förstör ju ALLT! 

så istället blir det stallet, fota lite när jag kör ett litet dressyrpass med Lukett, :)
 
updateringen kommer inte baara på så himla topp, menmen!! älskar er ändåå (:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0