Vilken dag :)

Hej!

I dag har det varit Voltige hela dagen. Vi gick upp tidigt för att åka och hämta Linda. Det var jag, mamma och Julia eftersom pappa jobbar.

När vi var där fick vi veta vilka tider vi skulle jobba. Både Linda och jag var springare som hämtade protokoll från domarna.

Fantastiska lag och vilka upptradanden. går bra för SORF. Team Bella ligger etta efter sin grund och kûr, Taizon ligger 4:a i samma klass (sist men har fått ett av sina bästa poäng någonsin). Seniorerna ligger just nu 5:a. spännande inför morgondagen.

Var några som ramlade av. Gick bra men jag tror några av dem har ont :(

Linda och jag tränade på bocken en lång stund och sen var det kompisfest med massa god mat.

Vid halv 9 åkte vi hemåt och stannade för ett kvällsdopp. För det var sååå himla varmt. inget regn kom det heller.

nu är jag supertrött. en toppendag :)

 
Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0