no bloggning under en tid........SNART

hej på er underbaraste! 
 
statestiken har inte varit på topp direkt, men kan förstå de, inte direkt bloggning osv.
ska försöka bättra mig på det,
 
iaf, på tal om bloggningen, så är ju jennie hos hennes farmor & farfar i Umeå, (?)
och på fredag kväll tar jag & familjen båten över till gotland i 2 veckor, så bloggen kommer få LIDA, tyvärr.
jennie ska vara borta 2 veckor, så hon kommer vara borta 1 vecka efter att jag stuckit.
jag & jennie kommer vara ifrån varandra i 3 VECKOR! och saknar henne redan, sist vi träffades var i fredags,...
vi var suura på varandra och sa bara hejdå utan att kolla på varandra....sad.♥ fast vad vi var sura på vet jag faktiskt inte...hehhehe.
 

aja, men ska försöka hålla bloggen på topp tills jag åker, sen kommer jag säkert ha internet där också! får hoppas på det'!
 
bild från gotland förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0