dagens pass-uteritt

hej på er!
 
förlåt för uuuusel updatering, men har verkligen inte orkat, förlåt.
 
men nu har det gått för långt, när till & med folk måste säga åt mig att blogga, haha ;)
 
iaf, idag red jag Lukett tillsammans med Marie & Ludde!
först red vi i padocken, skritt, trav & galopp, gick bra!
sen red vi ut, vi red bort till galoppvägen och upp mot skolan men inte ända fram.
idag travade & galoperade vi nästan hela vägen, så ponnysarna var svettiga efter, bra! :)
 
Lukett var PIGG, och drog iväg i galoppen, men lät henne bara gå, för jag kände ändå att jag hade kontrollen, så det gick bra :)
dock fick jag kramp i armarna efter sista galoppen som var när vi var på väg hemmåt, DÅ kan vi snacka om en pigg ponny, herregud alltså! :D haahhaha :D
 

har tyvärr inga bilder från dagens ridpass, men orkade inte, faktiskt :/
 
kommer göra tidsinställda inlägg nu på kvällen som kommer upp under morgondagen, kommer inte ha tid!
 
aja, ni får sova sött & ha det bra, puss på er bästa läsare! ♥
 
fick bli en bild på finaste puddingen, men IGGA min fula min, HAHHAHA, vad gör jag egentligen? ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0