dag 2: berätta vad jag tycker om Ekeby

ekeby, världens bästa skola.
 
ekeby var inte den skola jag egenltigen "hörde till"
skulle egentligen gått på västerfärnerbo skola, men min bror vill gå på Ekeby så då gjorde jag också det!
och det var det bästa valet jag någonsin gjort, seriöst!
 
HELT nya vänner, inte gamla vanliga, HELT ny miljö (okej, sala men ändå) och helt nya lärare.
men fick en ny vardag, och den var riktigt nice.
 
riktigt bra lärare, bra miljö och bra scheman! 
somsagt, Ekeby är den bästa skolan, men bara 1 år kvar nu, kommer bli svårt att sluta sen :(
 

mamma gick också där när hon var i min ålder, och hon trivdes lika bra.
sen gick min mormor & morfar där också,, tror jag?!?!?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0