vår första award!

Hej!

Detta fick vi av Petra (en av de bästa mammor jag känner)



Petra:
Ni har fått en award av mig på min blogg...http://blogg.alltforforaldrar.se/morzaan/

_______________________________________________________________________________________________

Så här går det till:



Liebster är ett tyskt ord som betyder ”käraste” och utnämningen ges bara till bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter.Det är en utmärkelse som uppmärksammar fina, inspirerande bloggar, inte bara de bloggar med tusentals läsare, utan även de lite mindre.

 

När man får utmärkelsen gör man följande:
* Tackar den som givit utmärkelsen och länkar!
* Skriver ner 5 bloggar som man lämnar awarden vidare till, och meddelar detta med en kommentar hos dem.
* Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare.

______________________________________________________________________________________________

TUSEN TACK! Vad jättekul.

Läs gärna petras blogg

Morzaans blogg





Kramar

TJEJRYTTARNA (jag o Emmie tillsammans) återkommer med vilka 5 vi vill ge awarden (eller va det heter)


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0