Tillbaka :)

Hej!

Nu är jag tillbaka igen. Thailand har varit fantastisk, varmt, roligt och underbart. Just nu har jag lite svårt att hålla mig vaken på kvällen och vaknar supertidigt på morgonen... ha ha.

Startlistorna har gått ut för Clearrounden på sorf. Både jag och Emmie fick Bull.... yippiii. Jag startar först... huuuuu... ja ja ska nog gå bra.

60 cm
1. Jennie Johansson – Bull
2. Ebba Kvist – Mirte
3. Tilda Talus – Yoyo
4. Filippa Franzetti – Master of Fashion
5. Sofie Eriksson – Beauty Blossom
6. Rebeca Spårebo – Dante
7. Emmie Strandberg – Bull
8. Frida Håkansson – Mirte
9. Tyra Svensson – Lucifer Ess
10. Fanny Matsanders – Monty Robert
11. Ida Ekh – Gnista
12. Nathalie Andersson – Bull
13. Märta Domberg - Mirte
14. Jennifer Rönneblad – Mac Spot
15. Sofie Eriksson – Beauty Blossom





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0