tidsinställt! :)

vet ni! haha, jag äger ut på pingis i skolan!
nejdå, men vunnit några gånger, hahahaha! asroligt tycker jag att det är! :D
spelar typ hela tiden, varje rast, sniiice! ;)

idag efter skolan ska vi rida tror jag, går att rida i padocken som jag tror ni läste..
så ska bli super kul, men vet inte om jag ska rida Ludde eller Lukett, får jennie bestämma :)
11 grader kallt imorse,, buhu.. nu vet jag inte riktigt, men kallt -.- får klä på mig ordentligt hehe..
Och imorgon är det clearround, astaggad! ska ha bullen, wihoo! hoppas det går bra för både mig och jennie:D
2:a gången jag hoppar 60 på clearround, första gången 60 clearround med Bull, och första gången 60 clearround för jennie med Bull, men det klarar vi lätt :D
50 cm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0