smått & gott! :D

tjobre, och förlåt för USEL update. Men har inte kommit igång, och inte gjort något speciellt så...
sitter på engelskan,och slutar lyckligtvis efter... då åker jag västerås bussen, men hoppar av vid grälsta så kommer syrran och hämtar mig!
OCH JAG ÄR ÄNTLIGEN KLAR MED JENNIES "JULKLAPP"!!
gud vad jobbigt det var, men det var bara för att jag gjorde fel, och då gjorde jag om osv.. WOOPS, en ledtråd där alltså, men hoppas jag hinner ge jennie den innan hon ser inlägget xd
helgen har ialla fall varit underbar! umgåtts med världens bästa vän, spelat wii.. stängt in oss själva i mitt rum, hoppat ut genom fönstret, kommit på att vi inte kommer in igen, och hoppar in genom fönstret igen.. yeah! haha
skridskoåkning blev det också!:D

på onsdag och torsdag blir det antadligen stallet, ridaridarida! aslänge sen ju.. så det längtar jag till! fast det är bara det att Lukett kommer vara en raket på 4 ben :p men kommer nog gå super ändå! tråka ut henne, och allt blir bra! HAHA
det började ju bra.. både jag och jennie ner på backen.. VI HADE INTE ENS KOMMIT UT PÅ ISEN.. hur skulle det gå?
jodå, vi var uppe på benen ialla fall! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0