presentation ( Emmie )

HEJ!
jag heter Emmie, och bor lite utanför sala!
som ni kanske märkt så är mitt största intresse hästar!
eller ja, djur över huvudtaget!
jag är 14 år, och fyller 15 i augusti.
Jag har 7 syskon, och alla är helsyskon!
alla bor inte hemma, min äldsta bror har flyttat till gotland tillsammans med sin flickvän och dotter!
min näst största bror bor på sin skola wången i jämtland, alltså håller han också på med hästar, trav!
sen har jag min storasyster, min tvillingbror, 2 lillebröder, och 1 lillasyster. Samt 2 föräldrar & 1 hund!
jag själv är en sprallig och glad tjej, som älskar att busa, retas och skojja!
Jag sköter då en ponny som heter Lucifer (Ludde).
Han är en D-ponny valack. 1.46/47 i mankhöjd. Ludde är 8 år.
Honom har jag ridit i ungefär lite mer än 1 år. Vi har kommit riktigt långt tillsammans, och
han har lärt mig massor inom ridningen. Vi ska snart komma ut på en första "tävling" tillsammans, en clearround.
Sen sköter jag också om en ponny med namnet Bolle Lukett ( Lukett )
Hon är en C-ponny som också lärt mig otroligt mycket!
Hon "hjälpte" mig egenom min rädsla. Lukett är en 26 årig tant, men har en otrolig energi!
sen är det så att min bästa kompis jag bloggar med, vi sköter dem tillsammans!
fast vi säger typ att jag är "hel" på Ludde, och Jennie "hel" på Lukett! haha
men hon kanske vill presentera sig igen också!?
så vi sköter dem tillsammans, och rider och allt går så himla bra, drömmen typ!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0