Presentation av mig - Jennie

Hej!

Jag är en glad tjej som gillar hästar, fotboll, vara med kompisar, familj, bus/lek och resor. Jag är 11 år och fyller år den 20 november.

Min familj består av min mamma Marie, hon är för det mesta glad och gillar också hästar och att träna boxning. Pappa heter Björn och han spelar hockey. Julia är min lillasyster som är busig och älskar glass mer än mat. Jag har också en vuxen halvsyster som alltid är ute och reser :) :) :)

vi har en fågel som heter Fenix och hade förut en hund som hette Cliffen. jag sköter två hästar tillsammans med bästa kompisen Emmie - som heter Ludde och Lukett. vi kan gå eller cykla till stallet. jag tränar voltige också - jättekul tycker jag. Försöker rida på sorf då det går - clearrounder och sånt.

lite bilder:



Julia 6 år <3 <3



Pappa och mamma :)



Jossan <3<3<3<3<3

:

Fenix <3




Älskade Cliffen <3 Saknar honom!







Lukett



Emmie och Ludde pudding <3





åååå så jag förstås :) :) :)


kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0