min dag igår!

igår var jag med min kompis Sofia!
gick till henne vid halv 12 typ!
sen var vi en liten stund, fikade osv.
sen gick vi ut till stallet, sen gick jag till Ludde, fixade honom, han var mysig <3
Sen gick jag genom lilla skogen till Sofias och Saras stall, och där mötte jag dem med deras ponny och häst!
Ludde blev skitpigg! hahahha
vi började med att skritta samt trava lite på en åker nära deras hus, och han ville inte stå still! ha, har aldrig setat på honom när han vart så där. Kul ändå!
sen efter ca 20 min, höll mina händer på att pluppa av. dem var ISkalla.
ialla fall, sen red vi en liten vända ut, och gaaasch! Ludde var verkligen en helt annan häst!
rolig med ändå fett crazy. Aja, sen kom vi hem ca 1 h efter. Och jag nästan grät för mina händer värkte, blä.
sen när jag var klar med honom, tog ut han och gick till Sofia igen.
fikade lite och åt pankaka!
sen spelade vi lite wiii.
woho, vad vi ägde. haha

sen skulle vi ut igen, och då skulle Sofia rida Donne, jag Hedwig och Sara skulle longera Nattis.
men vi skulle mocka och sånt innan. Och när jag håller på med höpåsarna så ringer mamma och säger att jag ska hem. ÅH, vi skulle ha "familjemiddag" nu när ALLA var hemma.
kl.17.00, och det var 20 min kvar, så skulle inte hinna. Så gick hem och var fett lack.
menmen, ändå mysigt!

sen duschade jag, umgicks med familjen, och idag åker Robin, Lina & Sandy till gottis igen. Kommer sakna dem OTROLIGT mycket. Men får inte dröjja för länge innan vi får träffa dem igen♥

jaa, nu vet ni lite om hur min dag igår var!


cooola peda, och sitt barnbarn Sandy!

/Emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0