Läskig dröm i natt :(

Hej!

I natt drömde jag en sååå himla läskig dröm. Det var så här:

en varm dag i Thailand och jag satt med min familj på balkongen på kompisens hus. på balkongen låg en stor tjock och jättelång fet svart orm. Jag var jätterädd och började nästan gråta i drömmen, helt förstenad. Ormen slingrade sig ner genom räcket och ner på marken.

nere på marken låg den och väste och kastade med huvudet. Vi försökte skrämma bort den men det blev bara värre.. han var ännu elakeare och ändrade färg och fick fler huvuden. vi fick hjälp av thailändare som försökte ha ihjäl ormen men hur vi än försökte levde han (med spikar i huvudet och allt).. inget hjälpte..

tillslut vaknade jag av att pappa väckte mig och tur var väl det...

jag hatar ormar och tycker de är jätteläskiga även om jag hållt i en då vi varit i Thailand...



Man vet inte vad som göms i snåren .... :( :( huuu


kramisar


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0