grattis & saknar dig <3

min sorebror kom 1:a i fredags i Romme!
ETT SORT GRATTIS TILL DIG BRORSAN!
& jag tänkte berätta, att det är så att min älskade farfar dog i igår natt.
och såklar var vi ledsna, allihop!
Så elias tänkte så här innan han skulle köra;
"nu ska jag göra det här för farfar" och han vinner!
älskar dig brorsan! ♥


älskade farfar, kände dig inte.
hade ingen farfar, hörde alla säga att dem varit hos farmor och farfar,
och jag hade aldrig träffat min farfar.
du fick sen veta, att du hade levercancer.
men du hade en dröm, en dröm att få leva "vanligt", att få leva bra.

Du kom till oss, lärde känna oss.
vi fick en farfar, en farfar som vi lärde älska!
en farfar som alltid kom glad, och pratade!
en farfar som sa "min lilla flicka" till oss tjejer.
Men du berättade inte vad som var fel.

Du köpte husvagn, och försökte leva.. men nu finns du inte.
poff så var du borta,
du kom fort, men försvann lika fort.
Men förstår att det var det bästa, du mår bra nu. Du kan börja om på nytt
Ta hand om dig och J nu ♥ Älskar dig, förut nu och föralltid!

Kommentarer
Postat av: Marie

<3

2012-01-24 @ 06:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0