dax!

Nu är det dax att komma igång igen. Det har blivit alldeles för lite häst och stall (och annat med för den delen) - mest för jag varit trött på kvällen. Saknar verkligen hästarna. :(

I morgon blir det voltigt i allafall. Skoj. och innan det ska jag bowla med fotbollslaget. Det är också skoj. :)

Mamma kan hålla lektion på torsdag så då hoppas jag vi kan rida Ludde och Lukett igen. Kanske kan vi åka ner och pyssla om dem någon mer eller om Ros-Marie kan vara med då vi rider så kanske det blir fler dagar i veckan. Lukett är så pigg nu så hon studsar fram så vi behöver lite hjälp för att få ordning på henne ha ha. 26 år och superduper pigg! ;)

Det blir väl jag som rider Ludde på torsdag skulle jag tro. Vi byter ju var tredje gång för att få lite olika träning.
Hoppas bara underlaget håller.



Idag kommer Fenix hem -vår fågel. Han har varit hos kussinerna då vi var i Thailand :) :)



Kramisar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0