Dagens clearround

Hej!

Idag har jag varit på clearrounden på sorf och jag red Bull. Första gången 60.

Men iallafall gick det jätte bra ute på banan, men på framhoppningen gick det inte lika bra. Först hoppade jag  kryset och det gick bra. Räcket gick också bra, men sen var det oxern som jag skulle hoppa, det gick ganska trögt fram, och sen när jag skulle hoppa så tvärstannade han framför hindret och böjde sig så att han blev som en boll. Haha... Jag gled av från halsen och ner i hindret, men det kändes inte ens, utan jag hoppade upp igen och red.

Andra gången stannade han igen, men då ramla jag inte av. Precis när jag skulle hoppa ännu en gång ropade de in mig på banan, men mamma sa att jag skulle hoppa det hindret igen. Jag fick panik, men mamma lungnade mig och de andra som skötte om tävlingen, så jag hann. Väl inne på banan var han pigg och det gick galant, vi hoppade bra och han rev inte ett ända hinder. Jag fick en rosett. Jag kramade Bull jätte mycket och jag var jätte glad att det hade gått så bra även om jag hade ramlat av :)

Sen var det Emmies tur att ta över Bull. Det gick också jätte bra för dem, men de rev två hinderr... Men de var också jätte duktiga.

Natta skulle också rida Bull även för henne gick det bra, om det inte hade varit för det sista hindret som tyvärr revs. Jag tänkte nu är det bara det sista hindret kvar så nu kommer hon klara det! tjoho! Menmen... 

Bra gick det för alla tycker jag :) Kramis!

Kram



Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0