clearrounden idag!

godkväller på er!
clearrounden idag gick super enligt mig, även om vi inte fick någon rosett, men är riktigt stolt över Bullen ändå!
kom dit, betalade, gick banan, bytte om osv.
gick till Bullen och sadlade osv efter en stund.
Sen ick vi till framridningen, och gud så nervösa jag, Jennie och Natta var! jennie red först, han var ju ganska seg på framridningen, men dem var jätte duktiga inne på banan !
sen min tur, hoppade lite hinder innan, bara kände lite, sen väl inne på banan var han pigg.
Hoppade och rev första hindret, klant. haha, men fortsatte, hoppade 2:an och 3:an, 4:an rev han ocksååååååå!
haha, 5:an och 6:an gick bra! blev alltså 8 fel, men ändå riktigt nöjd, han gick ju somsagt 3 gånger 60 cm.
pussade mycket på honom, och sen åkte vi hem. Var med Jennie och Malin, och vi var ute super länge, skönt! :)
sen har jag ätit pizza, och snart är det gladiatorerna. hihi, älskar't!
kram ppå er, hör av mig imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0