super dag!

HOLA!
idag har varit en super bra måndag! en duper bra start på en lov vecka!
började först med att vakna vid 7, åt frulle osv.
sen åkte jag, Jennie, Björn och Julia till Julias fritids, sen stack vi andra direkt till sorf där Björn släpte av mig och Jennie!
när vi kom upp i ridhuset var det släckt och ensamt, lite scary, men såg sen att det var massa folk i cafeterian :)
jag och jennie gick till voltigerummet, och fixade lite med handtagen, osv.
Sen värmde vi upp, var skitkul!
sen övade vi på swing, axelstående osv, gick jätte bra!
sen började vi med att komma på lite till vårat, och vi är klara!
nu gäller det att komma rätt med muusiken osv, så inte HELT klara! :)
ska bli så himla roligt! :D
sen promenerade vi till stan, där vi gick till Liljas för att käka pizza, men det var FULLT! så vi gick till en annan
pizzeria ist, och han var supersnäll, han sa typ så här,, " och bara för er så ingår drickan som lunch", assnäll! :D
vi blev proppmätta, så vi gick till gallerian och köpte godiiiis .. sen ringde Björn, så vi åkte hem :)
hemma var jag och jennie, spelade DK osv, kul!
haft en toppendag, och längtar till söööndag! :D


saknar min Ragge ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0