reflexer.

vad tycker ni om att ha reflexer när man rider?
jag tycker att det är superviktigt!
när jag cyklar/går ner till stallet har jag ALLTID reflexväst, och reflexer på kläderna.
Samt om jag rider ut, även i skogen om det är mörkt, så har jag alltid reflex någonstanns på mig & hästen.
Man känner sig så trygg med reflexer, man syns då juu! tänk att en sån liten sak kan behålla livet lixom! cooolt! :D
men vad tycker ni? :)


har alltid reflextäcke när jag rider ut, ialla fall vid grusvägarna!

samt alltid sånna här på fram & bakbenen!

sen reflexväst till mig såklart ;)



här ser ni vad jag rider i för reflexer :)))
(vet att det är en lång film, men pausade aldrig, haha.. guuld värda om ni ser hela! ahahaha,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0