back again!

hejhallå!

förlåt för usel updatering för min del, men har inte haft orken, och nu har jag mindre ork, pga att jag är sjuk.
feber och förkyld..
men kommer försöka updatera ändå :)
somsagt, blev sjuk igår kväll, så var hemma idag också.
har ingen ork alls, så sitter bara i soffan med lillasyster (som antadligen har vattkoppor) och kollar på
pretty little liars. tycker det är en riktigt bra serie! rekomenderar!
idag blir det väl bara det jag gör nu, kolla på film, äta, kolla på film, äta..
idag tror jag det skulle bli stallet, men bllir väl inte det ändå dåå.. men hoppas på att jennie kan åka ner och rida Ludde ialla fall! skulle behöva!, sen måste jag verkligen bli frisk till fredag, för då flyttar en av mina underbara vänner, byter klass osv, sen är det lektion för Marie på kvällen.
Men återigen, förlåt för den usla updateringen, men ska bättra mig, lovar!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0