babbel & prat!

tjobre bloggen!
kommer inte bli så himla bra bloggning, pga att jag är sjuk.
åkte hem från skolan idag, med jätte huvudvärk och yr, lite illamående men det var pga huvudvärken.
Nu är mina ben som spagetti, och känner mig inte alls frisk.
Så får se om det blir the school imorgon.
ridningen igår gick SUPERDUPERBRA!
red Ludde, och gud så pigg han var.
Red med förbygeln/martingallen och vilken skillnad!
sökte sig neråt i traven och kändes riktigt mjuk och fin, och vet ni!
kändes som om han heldre ville galoppera än trava! otrolig känsla, just då!
från en häst som man knappt fick igång i skritt, till att VILJA galopera!
woho! hoppas det sitter i, för guuud var kul det var!
men en sak jag måste bättra mig på är att luta mig bakåt och inte vara så frammåt, för då blir det svårare för Ludde & Lukett att söka sig neråt och gå i form. Därför är det bra att någon är med och kollar lixom, för jag märker det inte själv typ. Idag SKULLE jag och Jennie rida, men är ju sjuk. Jennie är ialla fall bäst och åker ner och rider!♥

just nu sitter jag här, och min syrra "nyper" mig i håret, och jag har en fånig "mössa" på mig!
hon slingar mitt hår, därför haha!
jaa, inlägget får sluta med en bild på  mig just nu.. ha det gött! love u ! ♥
sjukling, OOOHJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0