Voltige i söndags

Hej!

I går var jag på voltige, vi körde på Layla.

Innan så skulle Johanna testa att göra en sving på henne i galopp, då skulle hon stanna för hon trodde att någon ramla av, men så råkade hon snubbla och trampa sig på sitt eget huvud. Såg ganska läskigt ut!

Annars gick det bra. Fick göra KÜRERNA i trav på Ayla. På Layla fick vi göra grundstis och svingar på henne i galopp och i skritt fick vi göra grundövningarna i mellanklass. Gick bra! :)
Är nöjd!




Isabella och Layla. ♥ Fiiina va!!




Kommentarer
Postat av: Ema

Först svarade jag till Emmie, sen till dig men jag är lite slarvig och blandar ihop namnen.



Ja du får komma, han står i Täby, norr om stockholm

2012-04-16 @ 18:27:41
URL: http://olympusb.blogg.se/
Postat av: Isa

Kul att jag fick vara med i er blogg! Superfint :))

2012-04-17 @ 18:07:19
URL: http://annaisabellakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0