KÄRLEKEN - hur underbar?



jennie, hur underbar är hon inte? många av er läsare vet vem hon är, men känner ni henne egentligen?

jag tror inte att NÅGON av er känner henne lika bra som jag gör, på riktigt.

Jennie är en underbar tjej, en tjej man alltid kan lita på!
en tjej som är 3 år yngre än mig, men som alltid har varit viktig för mig, och kommar alltid att vara.
Jennie är en sprallig tjej, en sprallig tjej med topphumör!
jag vet hennes bra sidor, men vet även hennes dåliga sidor.
Jennie är som en lillasyster för mig, en lillasyster som jag alltid kan prata med.
Kan säga att Jennie är den ENDA av mina vänner som jag verkligen kan prata med.

Kan visa allt för jennie, kan visa alla mina känslor. Och hon ställer alltid upp!
när min farfar dog, var jag ledsen när vi skulle till stallet, och hon bara kramade om mig,
och vi pratade, och allt kändes så mycket bättre efter.
När jag nu tänker efter, kan ingen vara bättre än henne, gråter för att jag har en sån underbar vän som henne.
Ingen kan nog egentligen veta hur jag känner just nu, jag skrattar men gråter på samma gång.
Låter fjantigt, men har klagat på så mycket i mitt liv, men nu tänker jag efter och kan inte få det bättre.
Världens bästa familj, världens bästa släkt, och framförallt världens bästa vän ♥


Jennie var den första jag sov över hos, och kommer ihåg allt.
vi åt pizza, och åt gino. hoppade i extrasängarna och dansade.
hade så himla roligt!

jennie har jag känt ända sen hon föddes, jag var endast 3 år när dom flyttade hit.
ni kanske förstår varför hon känns som en syster för mig?

skulle kunna skriva en hel bibel om BARA Jennie, men förstår om ni inte orkar läsa allt dååå.. hehe.
Men ville bara skriva, och visa att jag nog är den lyckligaste tjejen i världen ♥



Kommentarer
Postat av: Stina:)

Sv: jaha...,blev lite nervös för så brukar mina syskon reagera när dom rider lektion för mig...,är tyvär ganska "känslig" så jag kan reagera starkt men detta va inte så farligt:)

2012-04-26 @ 21:10:55
URL: http://stinalarsson.blogg.se/
Postat av: Jennie<3

Älskar dejj också, du är en vän man kan lita på och som alltid finns där. För dig kan jag berätta precis allt! Du kommer alltid att vara min bästa vän och jag hoppas att jag kommer vara din.



Älskar dejj! puss! <3333 Du är den bästa kompisen som finns och jag kan lova att du är den kompisen jag kan berätta allt för :) <333



Puss & Kram! <3333333333

2012-04-27 @ 17:46:09
URL: http://ttjejryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0