ung/gammal... does'nt matter!

nu tänkte jag ta upp lite om ålder. detta inlägg handlar inte om hästar, men tänkte ta upp det ändå.
jo, åldern tycker folk är viktig. Eller? tycker vi det?
själv tycker jag den inte är så viktig, för mig spelar det ingen roll.
visst, jag leker inte direkt mamma,pappa,barn längre osv, men bara för att jag inte gör det kanske andra gör det, dem i min ålder.

Sen att vissa inte tycker att man kan vara med dem som är yngre/äldre. kan säga såhär... ja tycker det är roligare att vara med kompisar som är några år yngre än mig. JAG har alltid varit den tjejen som är mer som kille, och som hoppar omkring och aldrig kan sitta still.. jag har alltid varit den tjejen som aldrig brytt mig om ålder osv.
jag har en bästa kompis, som är 3 år yngre än mig, som jag ALLTID har roligt med, och som jag alltid KOMMER ha roligt med. Det är för att vi alltid hoppar omkring, hon är inte för "liten" för att göra det. Vissa kanske tycker att jag är för gammal för sånt, men vet ni, det struntar jag i. Visst, jag har kul med dem som går i min klass osv också, ALLTID, men jag ska vara ärlig nu. Dem kanske är mer för att sitta vid datorn, spela tv-spel osv. egentligen HATAR jag att sitta vid datorn, men det är ändå kul på något sätt. Men klarar bara av att sitta vid datorn någon timme, sen måste jag gå ut eller något! kan säga, att jag hellre vill stanna vid den här åldern, och alltid vara mittemellan liten & stor, än att vara för "gammal" för att hoppa omkring. kommer ALLTID att vara sån, ALLTID. och jag själv, kommer ALDRIG bli för gammal för att kunna hoppa och studsa, ALDRIG!
bry er inte om vad andra säger, gör exakt det du vill. Du är aldrig för ung eller för gammal, du är precis lagom.
KRAM!

Kommentarer
Postat av: MJ

Bra skrivet. Jag tror heller inte du kommer att sluta hoppa och skutta ha ha. (inte jag heller)

2012-04-17 @ 19:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0