Svar på en kommentar

här är en kommentar jag tänkte ta upp bara.
Pelin om jag saknar dig faktiskt, kompis♥:
????
Sv: kan ha låtit som om han hade dött eller så, men så är det verkligen inte. Saknar honom bara för att jag inte går på sorf längre, och när jag gick på sorf så var jag med honom hela tiden. Sen hoppade jag clearrounder med honom hela tiden också. Men det gör jag inte längre, och jag gråter för att behöva säga att jag har "tröttnat" på honom, låter som värsta elak. Men har varit med honom för mycket, att jag "tröttnat" på honom, men jag saknar honom så det gör ont. Men vill helst nu sattsa på voltigen och hästarna hemma.

Kommentarer
Postat av: Pelin

Sv t J: Tack för dina frågor!



Självklart;)

2012-04-08 @ 14:20:32
URL: http://mylifeaspelin.blogg.se/
Postat av: bella

fin och solig design :)

2012-04-08 @ 18:08:48
URL: http://lillasotabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0