stallet next!

hej!
idag ska jag ner till stallet med emmie! :) Ska rida ludde och lukett, börjar väl med lukett och slutar med Ludde. hoppas det kommer gå bra med lukett. är fortfarande lite rädd för henne.
Just nu är emmie och äter mat. jag sitter i hennes säng och bloggar tills hon kommer tillbaka. då ska vi väl byta om och gå ner till stallet för att mocka, ta in hästarn och sedan börja fixa i årding dem. vet inte om RM är hemma och vet inte om mamma följer med för att kanske hålla lektion? Hoppas att mamma kan hålla lektion och om hon ska det så är det jag som ska rida ludde. :)
Nu tror jag emmie kommer... Syns sen!
Underbara lukett
Underbara Ludde

Kommentarer
Postat av: youngblood

sv: filmen heter så mycket som " Jag saknar dig" :)



Tack så hemskt mycket! :D

2012-04-09 @ 16:46:13
URL: http://youngbloodworld.blogg.se/
Postat av: sofie

vore jättebra om ni ville rida ludde onsdag och torsdag eller torsdag och fredag denna vecka :) så han hålls igång lite till tävlingen på söndag! dock inge hoppning då det blir för mycket hoppning denna vecka isåfall :)

kramis

2012-04-10 @ 11:34:02
Postat av: sofie

sv: vad bra :) jag kanske rider på torsdagen, men jag hör av mig :D

2012-04-10 @ 21:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0