lite om dagen! :)

hellooo!
idag var det skola, och skulle egentligen ha med mig A hem, men blev inte så. :'(
iallafall, skolan gick fort, och var helt okej!
efter skolan åkte jag lastbil hem med pappa, hihihi, kul! :D

väl hemma så bytte jag direkt om, och promenerade ner till stallet med hunden. Väl där mötte jag Sofie, som hade ridit Ludde & som höll på att göra honom lite fin tills imorgon.
Smörjde träns, och borstade ut hans man & lugg. Sen hann jag inte så mycket mer.
promenerade hem igen, och bytte om, sen stack jag,mamma,pappa & albin ut och sprang, kallt men riktigt skönt!
nu har jag precis ätit och slått mig ner i soffan med en filt över mig, och kollar på barda! :D haha
imorgon åker jag till Nora, och är med henne på sorf och med henne hemma hos henne tror jag! :)
ska bli riktigt roligt! :)

ha det så bra, så hörs vi! ikväll blir det dessutom lets dance, bigbrother och GLASS med MELON! ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0