kortfattad dag!

berättar dagen kortfattad!
vaknade vid 9, satte mig vid datorn, samt messade med fina A.
pratade med jennie, sen satte jag igång att städa med mamma.
Åt lunch, sen kom Robin, Lina & Sandy överaskande, (skulle egentligen komma på torsdag).
Gosade med Sandy jätte mycket, HON HAR BLIVIT SÅ STOR!
sen var jag med Jennie, stack ner till stallet, dyngsura. Tog in Lukett, mös massa med henne, släppte ut henne i ovädret igen.. sen städade jag & jennie lite i stallet. Sopade, fyllde på vatten åt ponnysarna, fixade i sadelkammaren, gjorde rent borstarna och hinkarna, samt gjorde iordning med våra grejjer. Så nu är det finare.
Gick sen till Ludde & Cilla, mös lite med dem innan vi gick hem igen. Blåste och regnade, så blöta var vi när vi kom hem. Vi gick till var & en, fikade lite hemma, sen kom Jennie. va med henne sen gick vi hem till henne. gjorde inget speciellt, sen stack jag hem, bytte om och sprang 4 km med mamma & pappa & malva. jätte skönt!
kom hem, duschade och satte på mig myskläder ♥ åt spagetti & köttfärssås, jätte gott. sen nu sitter jag här.
ska snart kvällsmysa med Sandy, sen blir det tv. Först lyssna på mina pojkar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0