happy!

idag blir det stallet för min del!
ÄTLIGEN!

Sofie ska hoppa Ludde i padocken, och då ska jag hoppa Lukett.
Men ska fråga Jennie om hon vill med, så kan vi båda rida ju! :D
åh, äntligen frisk! (tror jag) hehe

äntligen stallet varje dag osv! äntligen kompisar!

På lördag ska jag åka till Nora! ska bli superroligt! med henne så hjälper jag henne med hennes ponny, sen åker jag med dem till sorf. där ska hon hoppa! wii! :D

Sen efter det vet jag inte vad vi gör! ska ialla fall bli jätte roligt att vara med henne,, har  aldrig varit med henne, knappt pratat, haha, bara via facebook :p aja, roligt med nya vänner ialla fall!

men nu ska jag spela lite piano, pusshejj!


här är nora och hennes fina ponny! NORA om du ser det här, säg till om du vill att jag ska ta bort bilden <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0