Emmie en så himla underbar vän! <333



emmie du är en sån underbar vän! <33 jag älskar dejj så himla mycket, du är den man kan lita på, du är den jag kan prata med om vad som helst, när jag har känt det som dåligast och jag tyckt det varit pinsammt att gråta, har du sakt till mig att det inte är något fel med att gråta.

som när min kussin dog ...



Även jag skulle kunna skriva hur mycket som helst hur bra du är och även om du är 3 år äldre än mig så känns det som om vi är lika gamla ibland! <33

Jag är så glad att jag har fått dig som bästis. Du förstår vad jag vill du fattar vad jag tänker och vi har alltid så himla kul tillsammans. Du och jag kan stå och skrika när folk går förbi, och när vi blir övertrötta kan vi börja skratta åt vad som helst, du är en sån underbar vän Emmie Strandberg!

Hur skulle jag klara mig utan dig som bästis <3


skulle kunna säga det flera gånger hur mycket jag älskar dejj! <333

älskar dejj, älskar dejj, älskar dejj, älskar dejjj, älskar dejj, älskar dejj.

Min familj älskar jag såklart för de är min familj, men dig älskar jag för att du är som min storasyster och för att du är en sån bra kompis.









Pussssss


Kommentarer
Postat av: Emmie - ttjejryttarna

ååh, älskar diig med bästa vän!

vet inte vad jag skulle gjort när jag hade det så svårt, och vet inte vad jag skulle göra utan dig!

älskar dig så otroligt mycket syster <3



<3<3<3<3

2012-04-28 @ 09:19:45
URL: http://ttjejryttarna.blogg.se/
Postat av: sofie

vi ses i stallet klockan tre på tisdag, bygger en liten bana. sen har jag lektion för er på ludde :) så ni får träna lite inför lördagen. går det bra så ska ni få hoppa lite högre också!

kram sofie

2012-04-28 @ 11:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0