Dagens voltigepass

gick SUPER!

började med rolig uppvärming på bocken osv,.
sen började vi direkt på Ayla, som jennie har skrivit lite om.
Men för mig gick det jätte bra, och var jätte nöjd med mitt stående i handtagen och skulle egentligen göra pistolen, men det var lite för "svårt" för Ayla eller vad man ska säga, alltså, hon tyckte det var konstigt, så jag fick ändra.
sen skulle vi göra grundsitts och swing i galopp på Ayla, och jag är JÄTTE nöjd med mina swingar!
fick jätte bra fart och kom upp mer än vad jag brukar, men jag har ju varit lite rädd för att ta i för mycket, men nu försöker jag ta i mer, och det lönar sig, hehe !

sen fick vi komma på massa upphopp, och sedan visa dem för Sanna, men innan det fick vi göra knästående på Ayla barbacka, var lätt för hon har så platt rygg :)
sen fick vi visa för Sanna, och jag tror det var 17 stycken upphopp vi kom på ! riktigt bra gjort!

somsagt, jag är jätte nöjd med dagens voltigepass, och bara längtar & längtar till nästa gång, och taggar tävling den 13 maj!

har massa bilder från idag, men dem kommer någon annan dag, då jag orkar lägga in dem ♥


östhammar, var så kul där ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0