Dagens voltige

Hej!

Idag var jag och tränade voltige på sorf. Började med att jag kom dit och betalade overallen jag hade beställt som var toppen skön och urfin! :)
Vi gick ut och värmde upp, gick bra, sen gick vi in och stretchade.

Idag var det bara Julia ur grupp gul så Julia fick träna med oss. Var så gullig hon kom inte upp på Dinar, men inte konstigt han är största hästen på sorf. Vi hade Dinar och Ayla idag. Vi delades upp i lag, jag var med Julia och Emmie var med Yrza.

Julia och jag fick börja på bocken och sedan på Ayla. De jag var mest nöjd med på Ayla var att jag hoppade upp själv på henne i trav och att jag stod i ett helt varv på henne i trav.

Vi bytte så att jag och Julia fick göra saker på Dinar. De jag var mest nöjd med på Dinar var att jag gjorde en riktigt bra sving i galopp + att jag gick ett helt varv i stående på han.


Bild från http://sorf.nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0