älskar dejj! <3


bobby du är den bästa hästen i hela universum! älskar dig så himla mycket! <3 det är helt sjukt hur mycket jag älskar dig! <3 önskar att du var här! <3
kommer i håg att jag var i Thailand när jag fick veta att du var såld... :*(
började gråta och ville bara springa där i från... trodde att du och jag skulle vara tillsammans för alltid <3 du är mitt allt och jag älskar dig så himla mycket! ♥♥♥
du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta! ♥♥♥♥♥


samma video men ville visa den igen ! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Vad kul att du gillar honom, han är ju lite speciell :)

Åh tack :)



Jag och Bobbys ägare kollade på den filmen och tyckte den var jättegullig!



Kramar honom från dig!



2012-04-16 @ 17:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0