Voltigen

Hej!

Idag tränade vi på vårt program tills på Söndag då vi ska tävla.
Vi fick även träna på våra kyrer :) Vi hade Lorden att träna på och det är han vi ska tävla på också. Det ska bli jätte spännade. Vi körde också en heldel i galopp :)

Här kommer lite bilder från idag:


Hehehe, det var jätte kul att hålla på med Lorden.

Vi alla är spännda för tävlingen :)

Hahaha, jag och Emmie = Töntar

Heehe

Sträching på gång

Jag på Lorden

Jag på väg att göra en sving

Emmie på Lorden

Emmie på väg att hoppa av

Vi bugar

Här ställer vi upp, jag glömmer att sträcka på mig ;) Hehe..

Vi står på led.

Hej då!



Kommentarer
Postat av: Märta - PonniiGalna

Fina bilder! Det kommer gå super på tävlingen! :)

2011-10-31 @ 08:58:38
URL: http://ponniigalna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0