Ludde och Lukett

Hej!


Idag har vi ju bytt hästar så nu rider jag Ludde och Emmie Lukett, vi byter var 3 gång.
Det gick jätte bra idag, han gjorde fina skänkelvikningar och han var ganska pigg. Galopper från halt gick jätte bra.

Tack, snälla mamma! Du var jätte bra idag på lektionen :) <3 Puss jag älskar dig!

Vi fick göra volter, skänkelvikningar och mycket galloper och övergångar.

Lite mer galopp för Ludde för han är ju helt frisk :)

En av ridövningarna var den här... även om både jag och Emmie tokade till det i början hi hi ... så gick det jättebra på slutet.





Ludde Pudding :D


Väl hemma mumsade jag god mat - Grillat kött (på sten), pommes och god sås. Grönsaker så klart :)
Nu Idol med popcorn.


Kommentarer
Postat av: Ridlärar'n

Ni är jätteduktiga elever både du och Emmie. Snyggt jobbat i kväll tjejer!

2011-10-28 @ 21:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0