Gårdagen - Lektion

Hej!

I går var vi nere hos Ludde och Lukett. Lektionsridning med hoppning för Ludde och Lukett, som jag fortfarande måste rida väldigt lungt, tränade vi volter, skänkelvikningar och travade endel.

Lukett håller på att återhämta sig efter fång så just nu rider vi lungt och testar henne mer och mer.

Blev lite besviken igår för då det var min tur att rida lektion började alla prata istället och jag fick rida rätt mycket själv. Aja.. det går ju fler tåg och jag fick mycket beröm för mina fina skänkelvikningar (Lukett är riktigt duktig dressyrhäst men var även duktig i hoppning och fälttävlan).

Emmie hoppade bana med, där hon trände vägen - omhoppningssvängar.

Gick inte ta så bra bilder - hade bara mobilen :(



Jag gör i ordning Lukett ♥



Emmie på väg till hopplektion



Vår ridlärare :D



Två snygga bakar... haha

I dag blir det uteritt och nästa vecka byter vi hästar... kuuuul!

/ Kram Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0