babblar!

förlåt för dålig update. Men har faktiskt inte haft tid.

iallafall, blir inge stall idag, för vet inte om jag ska hem innan. Ska ju spela idag så..
kommer inte få träffa min älskade på flera dagar, eftersom att imorgon rider ju Sofie, sen onsdag sorf, sen på torsdag ska jag rida Lukett, men kommer träffa honom då.. hehe. HUM, kommer sakna honom! men kan ju ner kanske imorgon ändå, och bara kolla läget lixom :))

vi får seeeee!

igår ialla fall, så red jag och jennie ut med Ludde och Lukett!
40 min i skogen, JÄTTE mysigt var det!

Jag red Ludde, och jennie Lukett.

Nästa vecka byter vi, så jag ska rida Lukett, såå det ska bli kul att byta lite också, då ska jennie rida Ludde, lika många gånger som jag gjorde :))

så det går bra !

Ludde var JÄTTE skitig igår när jag tog in honom. Hahaa, borstade JÄTTE noga, och han tyckte det var skönt.
borstade noga efter också , men han skulle ändå ut i hagen igen så.. men finfin blev han!

ja, mer bloggning kommer bli, men somsagt, inte riktigt haft tid osv..

voltigen igår kommer i ett annat inlägg!

kram!

(ingen bild, har bara bilde rjag redan lagt ut, inge kul då!), men ska ladda in bilderna från igår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0