Tänk att...

Hej!

Tänk att det är så kul med Voltige. Idag fick vi träna mycket i galopp och avhoppen gick väldigt bra för att denna gång höll jag mig på fötter. Jag har klarat det nån gång förut men det var på Taison och idag fixade jag det även på Lorden som är mycketmycket större.

 Dessutom är det nya grupper nu.  I min grupp som heter Lag Grön är vi: Jag, Emmie, Yrsa, Jenifer, Lovisa och Olga m.m. Det var jätte kul!  Jag är näst yngst denna gång :) Jag och Yrsa gjorde en övning tillsammas det gick till så här: 

Jag hoppade upp på Lordens hals, sedan kom Yrsa upp och satte sig vanligt på Lordens rygg. Sen skulle vi byta plats och det gick jätte bra. Det gick fort och smidigt :)





hej då!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0