Jag och jennie!

(ej hästigt inlägg), men kanske intressant ändå!
strunta i texten på videon!!!!!

tänkte berätta lite om mig och Jennie.
jo, jag och jennie har känt varandra sen hon var typ bebis, och jag var 3. Då flyttade jennie och hennes familj hit.
Mamma och Marie umgicks lite då också, eftersom att Albin var lika gammal som jennie, så umgick dem ofta, alltså, jennie och albin.
Sen tyckte min storasyster och hennes kompis om att vara barnvakt åt jennie och albin, så jag var mycket hemma hos jennie och "passade" dem., kommer ihåg:)
sen iallafall, när vi var typ, eller jag var typ 8-9 år?
och jennie var 6-7 år?
så studsade vi studsmatta, och då sa jag till jennie,
-ska vi bli bästisar? typ...
och jennie ba:
-vad är det?
haha, jag förklarade typ att det var att man var kompisar men BÄSTA kompisar, umgås varje dag osvosv..
och sen blev vi det, och jag och jennie är det än idag,
jennie är en kompis man verkligen kan lita på, jennie, jag vet att du läser det här, så läs den här meningen,,
jennie, jag älskar dig, litar på dig, nu och föralltid!

ta in dem här orden i ditt hjärta, för även om inte du har sagt något, så har jag dem orden i mitt hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0