i'm back!

tillbaka nu..
har duschat och tagit på mig sköna kläder och är helnöjd med dagens ridpass!
fixade henne, och hon var lite trött och grinig.. men hon är dålig i magen, och typ,, pruttar hela tiden och det kommer bara vatten.. ahha, ska inte gå in i detalj, men det var iallafalll därför..
men väl ute i padocken, så var hon helnöjd. Skrittade 10 min, böjde henne och gjorde henne mjuk osv.
sen började vi trava, hon var pigg, så jag satt ner i traven, kramade mjukt med handen och hon gick fint ner på tygeln, gjorde lite 8:or och volter. hon gick jätte bra, dock började hon tugga i bettet när vi travade på långsidan, inte bra..
menmen, inge galopp idag, var mörkt och jag kunde inte röra fingrarna efter 25 min ridning, för det var kallt ute..
såå,, nästa ridpass blir på torsdag, marie har lektion då, Jennie hoppar Ludde :)
fick bli en dålig bild på ursöta Lukett, ! ♥
imorgon blir det sorf efter skolan, så inge stall hemma, vet inte om jennie rider då eller något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0