Godkväll

Hej!


idag har jag varit nere vid stallet och ridit Lukett :)  Emmie har ridit Ludde, han var jätte pigg.

Jag har tränat Lukett, vi red på stora mitt volten. Vi red också som en åtta. Sedan skulle vi galoppera på stora mitt volten och det gick också jätte super bra. Hon sökte sig neråt och hon böjde sig så fint. Men hon var lite sprallig i början, hon lyssnade jätte bra när vi skulle sakta av :D

Emmie är nu på boxningen, jag kunde inte åka idag till boxningen :( Menmen...

Det får bli en annan dag.

Hej då! <3

Puss ♥



Bye bye :D


Kommentarer
Postat av: Alexandra.o

Jag tycker att vi ska ha ett lucia tåg nu när det är så många här ibyn som rider. skulle vara sjukt kul! :) kom och tänka på det bara ;)

2011-11-14 @ 18:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0