åsiktsinlägg

usch, jag kan knappt se på dem här bilderna.
hur kan man göra så här`?
tänker dem på hästeen när dem tävlar eller får hästen att gå så här?
eller tänker dem bara på att vinna?

hästarna går ju inte ens fint! det ser bara scary ut, djurplågeri!
blir bara arg och ledsen när jag ser dem här bilderna och endel videos!
får ont i magen ...



men det här!
det här är fint, hästen ser ut att trivas, ryttaren och hästen är ett team, då i rollkuren ryttaren och hästen inte ser ut att vara ett team. tycker jag ialla fall.
Det här ser bra ut, när hästen söker sig ner och går på tygeln fint och lätt.



nå, det här var mina åsikter, vad tycker du? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0