besöööööööök

var nere till stallet idag, men inte med Jennie, utan med en annan kompis!
vi skulle rida ut... RM följde med :)
jo, när vi nästan är hemma, SJUKT nära hemma, såg nästan stallet, så fick vi besök av fru varg...
FY! HEHHE,,
jaaa... och såklart, bara för att jag och elsa pratade på vägen ner till stallet om att vi ville se en varg. fast inte när vi var så nåra, utan några fler, men det struntade Gud i ! xD
aja, häftig syn, men obehagligt.. dem kommer bara närmare och närmare..
så jäkla fina!!
men tänkte ta det lite ordargrannare :p
aja, först så kommer vi vid lite sank mark, och ludde går fortare med elsa på..
(jag red lukett framför)
men ludde är en sån som verkligen lyssnar, han gör halt om man vill det osv.. och han är inte super pigg när man rider ut heller.
men just då så var han jätte trippig.. han trippade på tå när elsa försökte göra halt, han gick nästan in i Lukett osv..

sen var vi på väg hemmåt, och då kollar jag uppåt mot en kulle,, occh då ser jag en svart skugga springa förbi,, och sa direkt att det var en varg och vände, men då fortsatte vi ändå, för den var ensam och RM tog en pinne :p

asläskigt, men rätt häftigt nu efter :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0