TJOLAHOPPSANSAAAA!

hejsan!

sitter vid mitt nya skrivbord och lyssnar på bra musik på mammas nya högtalare .. SOFT!

ska snart ringa elsa, vi ska ner och rida! hoppas det är hyffsat mjukt i padocken, så vi kanske kan ta lite hopp! :)
ÅÅHÅ, vill hoppa!
haa...
aja, jag har inte bloggat  sen julafton, så tänkte skriva grejjer som jag fick!

*smycken (mormor&morfar)
*skrivbord(mamma&pappa)
*matta till rummet(mamma&pappa)
*vantar&halsduk till stallet(farmor&farfar)
*spegel(mamma&pappa)
*massaramar som sitter ihop(Ronja&Kimmen)
*pennor osv(mamma&pappa)
*biobiljett(Moster m familj)
*Cupcakes recept osv(mamma&pappa)
*skål och godis(mormor&morfar)
*ljusstake med svampar(mormo&morfar)

kanske har glömt något, men endel har jag inte här som jag ser xD

aja, hade en super julafton ialla fall!

VAD FICK NI? :****


gammal bild!


Kommentarer
Postat av: pelin

Vilken skola går ni i och klass?

2011-12-26 @ 16:18:21
URL: http://ponnyybrudarna.blogg.se/
Postat av: Alexandra.o

hej har du lust att rida ut en sväng imorgon? :) skriv till mig på fb:)

2011-12-26 @ 16:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0