Jennie Johansson <3

alltså, saknar den tjejen grymt nu alltså!
det har endast gått några dagar sen du åkte, men känns som flera månader!
vi håller ihop i vått och torrt, och nu är du borta, i 4 hela veckor!
har ingen att vara med sent på kvällarna, till jag ska sova. Nu måste jag sitta och VÄNTA på att jag ska sova.
inge kul ju.
visst, jag har andra kompisar, men ingen är som du.
älskar dig Jennie, du är min ENDA ...RIKTIGA vän!
så otroligt många minnen vi har, och ändå ska vi uppleva ÄNNU mer!
vi har fått världens chans inom ridningen, och att få hålla ihop.
vi har fått det vi ALLTID drömt om!

vi brukade alltid säga så här förut till varandra!
- ÅÅHH, tänk om vi skulle ha egna hästar, i samma stall, och bara rida ut och galopera på en äng!

det är sant, det ända är att det inte är riktigt våra, utan andra som äger dem. Men DET ÄR VI, som rider dem, VI som upfostrar dem delvis, och VI som är några som älskar dem trollen! Lukett och Ludde.

alltså, jennie, jag tror inte du fattar hur glad jag är över att ha dig i mitt liv, älskar dig!






Kommentarer
Postat av: Jennie Johansson <3

ÄLSKAR DIG OCKSÅ! <3<3<3<3<3<3

2011-12-23 @ 11:36:02
URL: http://ttjejryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0