jag ser bara vackert i er ♥


kan verkligen inte beskriva med ord, ni är det bästa! ni har lärt mig så otroligt mycket båda två, helt olika saker.

Ludde, du har hjälpt mig med mycket, inte lika hopprädd längre, jag känner mig säker, jag känner mig trygg när jag är me dig, min stjärna!♥

       

Lukett, du, du är en underbar häst på hela 26 år, men är fortfarande som en bebis!
busig, och glad är du. Och du har också hjälp mig mycket, riktigt mycket. Det var du som hjälpte mig egenom min rädsla efter olyckan med Ludde. Det var du som har lärt mig att rida. Hoppas du finns på jorden länge till, för jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig.. min andra stjärna ♥

   
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0