här, fortfarande!

HEJSAN! hihi
har inte bloggat, och kommer inte, kanske något i bilen imorgon på vägen hem!
mene, ska berätta lite jag har gjort.
i onsdags kom vi hit, slappa bara.
torsdag, åkte till brorsan, och åkte skoter MASSA! sen åkte min familj och elias bakom elias häst på en vagn typ.. och då red jag bakom dem på en LITEN b-ponny, ASSÖT!
Ragge hette den, åh, saknar lillen!
han är en travare, men galoperade bakom, när dem travade, HAHA, det var så jäkla kul!
sen åkte vi hem.. slappa sov.
sen igår, så var vi här vid stugan, åkte massa pulka i ravinen, hihi
åkte pulka till afären och åkte bil upp. moffa godis osv. sov
idag är det nyår!
har åkt pulka, vart till språngsdalen, och massa mer!
skönt att komma hem imorgon faktiskt.
btw: det spökar här, på riktigt. Mamma hörde inatt, jag och ronja hörde förut när vi var här.
samt hörde min lillasyster inatt, samma sak som mamma.
buuuu
försökte lägga in en bbild, men seegt! så det får komma när jag kommer hem!
då blir det BILDBOMB!
hadet gött, och gott nytt år! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0